Mediastandard.ro: Postul RT a fost interzis în Letonia pentru legăturile cu un mogul aflat sub sancțiunea UE

​Lenotia a interzis recent postul de televiziune RT, considerat a fi unul dintre organele de propagandă ale Kremlinului, pe motiv că aceasta ar fi controlată de către un mogul de presă aflat sub sancțiunea Uniunii Europene. Consiliul Național al Letoniei pentru Mass-media Electronică afirmă că serviciile secrete ar fi furnizat informații privind legătura dintre Dmitry Kiselyov și postul de televiziune în cauză.

Citeste mai mult pe Mediastandard.ro

Sursa hotnews.ro

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *